Νομίζετε ότι το blog σας είναι αρκετά καλό; Διαβάστε και ίσως βρείτε τρόπους να το κάνετε ακόμα καλύτερο.
1. Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες
Ακριβώς επειδή γράψατε 800 λέξεις δεν σημαίνει ότι ο επισκέπτης σας θα διαβάσει και τις 800. Η επικεφαλίδα θα βοηθήσει τους αναγνώστες σας να περιηγηθούν στο άρθρο σας πιο εύκολα και θα δώση μια καλύτερη δομή στο περιεχόμενο σας.
Ακριβώς επειδή γράψατε 800 λέξεις δεν σημαίνει ότι ο επισκέπτης σας θα διαβάσει και τις 800. Η επικεφαλίδα θα βοηθήσει τους αναγνώστες σας να περιηγηθούν στο άρθρο σας πιο εύκολα και θα δώση μια καλύτερη δομή στο περιεχόμενο σας.
2. Δώστε τους μια λογική σειρά
Διαβάστε τους τίτλους που χρησιμοποιήσατε, έχουν λογική σειρα;
Διαβάστε τους τίτλους που χρησιμοποιήσατε, έχουν λογική σειρα;
Κάποιος
θα πρέπει να είναι σε θέση να διαβάσει την κεφαλίδα και να ξέρει
ακριβώς τι λέει το άρθρο. Εάν ένας επισκέπτης θέλει να βρει μία
συγκεκριμένη πληροφορία στο κομμάτι σας, βοηθήστε τους με τις κεφαλίδες.
3. Χρησιμοποιήστε σωστά τα Header Tags
Είναι εκπληκτικό πόσοι χρησιμοποιούν h1 ετικέτες χωρίς να γνωρίζουν τη χρήση τους. Είναι λάθος να χρησιμοποιύμε πάνω από μια h1 ετικέτα ! Χρησιμοποιήστε h1 για τον κυριώς τίτλο και απο κει και πέρα χρησιμοποιήστε h2 ετικέτες και h3 ώστε να διαιρέσετε μικρότερες υποενότητες του κειμένου σας.
Είναι εκπληκτικό πόσοι χρησιμοποιούν h1 ετικέτες χωρίς να γνωρίζουν τη χρήση τους. Είναι λάθος να χρησιμοποιύμε πάνω από μια h1 ετικέτα ! Χρησιμοποιήστε h1 για τον κυριώς τίτλο και απο κει και πέρα χρησιμοποιήστε h2 ετικέτες και h3 ώστε να διαιρέσετε μικρότερες υποενότητες του κειμένου σας.
4. Χρησιμοποιήστε ενεστώτα χρόνο
Στον κόσμο αρέσει η δράση
Στον κόσμο αρέσει η δράση
Αν έχετε εναν τίτλο στο κείμενο σας όπως “Πως να κερδίσετε περισσότερα σχόλια,” κάντε το “Πάρτε περισσότερα σχόλια.”
5. Κάντε το άμεσα ξεκάθαρο
Η έννοια της επικεφαλίδας σας θα πρέπει να είναι άμεση (αυτό ισχύει και για τον τίτλο του κειμένου σας). Με άμεση, εννοώ τους πρώτους 11 χαρακτήρες. Μην χρησιμοποιείτε μεγάλες λέξεις όπως “Εισαγωγή” για να ξεκινήσετε μια επικεφαλίδα.
Η έννοια της επικεφαλίδας σας θα πρέπει να είναι άμεση (αυτό ισχύει και για τον τίτλο του κειμένου σας). Με άμεση, εννοώ τους πρώτους 11 χαρακτήρες. Μην χρησιμοποιείτε μεγάλες λέξεις όπως “Εισαγωγή” για να ξεκινήσετε μια επικεφαλίδα.
6. Κρατάτε τις παραγράφους σας μικρές
Μην γράφετε μεγάλες παραγράφους ειδικά πανω απο 4-5 σειρές. Ο αναγνώστης κουράζεται αν είναι μέγαλη και ογκώδης η παράγραφος σας.
Μην γράφετε μεγάλες παραγράφους ειδικά πανω απο 4-5 σειρές. Ο αναγνώστης κουράζεται αν είναι μέγαλη και ογκώδης η παράγραφος σας.
7. Χρησιμοποιήστε links
Oi σύνδεσεις σας δείχνουν ότι είστε αξιόπιστοι. Οι άνθρωποι θα θυμούνται ότι βρήκαν κάτι ενδιαφέρον στο το site σας και θα επιστρέψουν μόνο και μόνο για να δούνε τι καινούριο έχετε προσθέσει. Τα links επίσης οφελούν και το SEO.
Oi σύνδεσεις σας δείχνουν ότι είστε αξιόπιστοι. Οι άνθρωποι θα θυμούνται ότι βρήκαν κάτι ενδιαφέρον στο το site σας και θα επιστρέψουν μόνο και μόνο για να δούνε τι καινούριο έχετε προσθέσει. Τα links επίσης οφελούν και το SEO.
8. Χρησιμοποιήστε κουκκίδες
Εξυπηρετεί περισσότερο τον αναγνώστη να διαβάζει αριθμημενα τα σημαντικά στοιχεία του κειμένου σας παρά να τα διαβάζει μέσα σε πρόταση ανάμεσα σε κόμματα! Κάντε το κείμενο σας γρήγορο στην ανάγνωση!
Εξυπηρετεί περισσότερο τον αναγνώστη να διαβάζει αριθμημενα τα σημαντικά στοιχεία του κειμένου σας παρά να τα διαβάζει μέσα σε πρόταση ανάμεσα σε κόμματα! Κάντε το κείμενο σας γρήγορο στην ανάγνωση!
9. Χρησιμοποιήστε πολλές φωτογραφίες
Ανα 350 λέξεις καλό είναι να έχετε και μια φωτογραφία.
Ανα 350 λέξεις καλό είναι να έχετε και μια φωτογραφία.
10. Χρησιμοποιήστε Image Captions
Απο τη στιγμή που θα τις διαβάσει το κοινό σας ας είναι 2-3 προτάσεις η κάθε μια. Αυτό θα κάνει τον αναγνώστη να δώσει ιδιαίτερη σημασία στα σχόλια σας.
Απο τη στιγμή που θα τις διαβάσει το κοινό σας ας είναι 2-3 προτάσεις η κάθε μια. Αυτό θα κάνει τον αναγνώστη να δώσει ιδιαίτερη σημασία στα σχόλια σας.
11. Προσθέστε ένα πλαινό μικρό κείμενο
Δώστε στον αναγνώστη σας κάτι το διαφορετικό, κάτι μικρό και σε ξεχωριστή θέση έτσι ώστε αν δεν έχει χρόνο , είτε βαριέται να διαβάσει το κειμενό σας να δώσει σημασία σε κάποια περίληψη , κάτι εκκεντρικό.
Δώστε στον αναγνώστη σας κάτι το διαφορετικό, κάτι μικρό και σε ξεχωριστή θέση έτσι ώστε αν δεν έχει χρόνο , είτε βαριέται να διαβάσει το κειμενό σας να δώσει σημασία σε κάποια περίληψη , κάτι εκκεντρικό.
12. Κάντε έντονες τις πιο σημαντικές προτάσεις
Για να μαστε ξεκάθαροι , όχι αυτές που είναι σημαντικές για το περιεχόμενο σας αλλα αυτές που θα προκαλέσουν την περιέργια του αναγνώστη.
Για να μαστε ξεκάθαροι , όχι αυτές που είναι σημαντικές για το περιεχόμενο σας αλλα αυτές που θα προκαλέσουν την περιέργια του αναγνώστη.
13. Πάντα να χρησιμοποιήτε νούμερα
Τα νούμερα δίνουν στοιχεία. Το ανθρώπινο μάτι έλκεται απο τα νούμερα. Μπορεί ο καθηγητής σας στην έκθεση να σας απαγόρευε στο γραπτό λόγο να γράφετε το “δύο” ως “2″ , αλλά εδω είναι ίντερνετ και οι κανόνες είναι διαφορετικοί.
Τα νούμερα δίνουν στοιχεία. Το ανθρώπινο μάτι έλκεται απο τα νούμερα. Μπορεί ο καθηγητής σας στην έκθεση να σας απαγόρευε στο γραπτό λόγο να γράφετε το “δύο” ως “2″ , αλλά εδω είναι ίντερνετ και οι κανόνες είναι διαφορετικοί.
Πηγή: webstamp.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου